6.11.11

illusion


(ملحوظة كل سطر مستقل تماماً وكلياً عن أخيه والانجلش مجرد خواطر اعترضتني وانا بكتب!)

..............

إجهَاد القص* ..من أقوى الإجهادات على وجه الأرض

و زي ما بيقدر يقطع الورقة نصين...بُعدكوا بيقسِم قلبي مليون حتة...

...

.I definitely miss reading and writing

...
نمت بدري عشان محسش انك غايب..

عشان محسش بالوحدة وأنت في حياتي ولو للحظة..

...

Come on,, grow up little fellow 

...

لعلمك مفيش حد بيموت جوانا.......يقدر يكسرنا...

...

Because you're the only one who knows me...darkly

...

بسكت علشان نبرة صوتي متكشفنيش

...

الحدود بتحفظ الناس اللي جواها وتحميهم وتمنع اللي برا من الدخول...

وأنا حدودي زي السيف بالظبط...

ميدخلهاش غير المبارز الممتاز وميخرجش منها غير اللي مقدرش على قوانينها..

...

LOVE is a battlefield 

...

أنا مش بكرهك..ومش همشي..مع إني عندي أسباب كفايا للرحيل...

بس أنت إجهادك ..ملوش انفعال عندي

...

If you wanna leave then you go ,i'll remember you, though.

...

هلتزم باللي مقتنعة بيه...ومش هساوم...

...

you want to know what am i scared of?



...


هخاف عشان عندي كتير اخسره ومش هقدر أدخل حرب دلوقتي

....

I'm scared of everything.

....

الشعب يريد..وأنا لا أريد !!..

والله يفعل ما يريد .

...

I'm a very very lazy engineering student

...

أكتر هدية جاتلي بحبها..بتبعد البرد عني..بس للأسف مبتمنعش الانفلونزا !


...

 I think i need power cold & flu tonight :)



.......

*Shear stress :physical expression