11.4.10

قدرات عقلية...



لما هيّ سألته ايه المشكلة ؟مردش عليها
بس عنيه كانت بتقول انه بيستقل بيها
ونفسه يقول إن قدراتها العقلية على قدها


عشان كده قررت المرة الجاية
لما يسألها إيه اللي انتي بتعمليه ده؟؟
هتبص له بسخرية وتقوله
أصلها قدرات عقلية


وقتها هيعرف أن هوا اللي عقليته محدودة
ومكنش يعرف لحد دلوقتي
انها قريته من نظرة واحدة
بس


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



قل لي لماذا صرت أخشى الضوء؟
قل لي لماذا اسدل ستائر كثيفة في النهار
وأحب الليل؟


لماذا صار النور يجرح عيني؟
قل لي يا نوري البعيد


ولكن لماذا أنت بعيد؟

أيها النور الوحيد الذي لا أخشاه
لماذا كان يجب أن أذهب

هل ستقول لي؟؟


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



It can't be happening to me

I'm really losing my sanity

I'm struggling..But i have had enough

PLEASE GOD HELP ME
!!


هناك 10 تعليقات:

WINNER يقول...



أنا متابع المدونة بقالي فترة قصيرة.
قريت كام موضوع فيها.
بشكل عام عجبتني.
أتمنى تستمر على نفس المستوى.
ملحوظة: بتكتبي عن أكتر من حاجة في نفس البوست، و ده بيصعّب عليا التعليق، مابكونش عارف أعلق على أي نقطة فيهم. ممكن تكتبي كل جزء في بوست منفصل و مستقل بشخصيته. ده مجرد اقتراح.
شكراً

بــــ الخطاب ــن يقول...

طب وليه اللخبطه دى
قدراتنا العقلية محدوده مش هانفهم

دعاء العطار يقول...

ماشى ياست رودى

بعد كده هنشقلبهم هى تبقى معناها انتى وانتى تبقى معناها هى

صح كده ؟ ههههههههههههههههه

::::::::::::::::::

ماينفعش نستقل بقدرات غيرنا ولا نسخر منها لان ممكن اوووووى تكون هى بتفوق قدراتنا

عجبتنى اووووى

دمتى بوووووووووووووود

ليله شتاء يقول...

السلام عليكم
أزيك ياقمريه واحشاااااااااااانى ووحشنى نظرياتك الممتعه جداا
نظريتك انهارده عن القدرات العقليه والاستهانه بها أكيد مينفعش أننا نستهين بقدرات الغير لآنه ممكن يكون الأفضل فى حاجات تانيه كتير عننا




*******************
(((قل لي لماذا صرت أخشى الضوء؟..قل لي لماذا اسدل ستائر كثيفة في النهاروأحب الليل؟..

لماذا صار النور يجرح عيني؟..قلي يا نوري البعيد..


(ولكن لماذا أنت بعيد؟)

أيها النور الوحيد الذي لا أخشاه
لماذا كان يجب أن أذهب..
هل ستقول لي؟؟)))
أحيانا أحتياجنا للعزله والوحده الاختياريه بيكون ناتج عن الخوف من شئ ما نخشى الضوء والنهار ونميل لليل والعزله بس الليل له سحر رائع

أتمنى أنك متغبيش عننا بنظرياتك الرائعه المختلفه والبعيده عن التعقيدات

دمتى بخير

غير معرف يقول...

دايماً بقول على (أنا) هيّ..وسعات بقول على (هيّ) أنابلخبطكوا يعني
مكنتش غلطان اما قولت كدا !!!!!
فيه تعليق ع البوست بس اعتقد ان ملهوش لزمة اقوله
بس تسلمي كلامك بجد جميل

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

Winner

يشرفني جدا ان حضرتم متابع عندي..وشكرا لكلامك

بس انا لما بكتب مش بكتب بغرض الامتاع بس بغرض التعبير يمكن ببدأ بكتابه حاجة واحدة والاقي نفسي كتبت كذا حاجة فبنزل كله مرة واحدة

ممكن حضرتك تعلق على اي حاجة براحتك
وهاخد برضه الاقتراح بالحسبان ان شاء الله

شكرا لزوقك

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

بن الخطاب

:) :)

اعتقد لو حد قدراته محدودة مكنش فكر يهوب ناحية المدونة ديه بالذات

يارب تكون بخير

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

دعاء


دوددددددي حبيبتي ازيك

اكيد مينفعش نستقل بقدرات حد لأن كلنا متساويين بس بشكل مختلف

بحبك في الله

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

ليلة شتاء

والله وانتوا كلكوا وحشتوني موت

وحتى لو فيه اختيار للعزلة فده بيكون حالة مؤقتة عشان كده الليل مؤقت وعلى فكرة انا بحب جدا الليل عشان هاااااااادي :)

منوراني جداااا

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

غير معرف..بس انا عارفة


تؤ مكنتش غلطان..بس كالعادة سعات بحب استعبط..

ماشي اللي تشوفه


:)