16.5.13

بيني وبينك



عاوزة أهرب..وعاوزة أسافر.. وعاوزاك تيجي معايا .. بس غالباً مش هينفع .

ونرجع نسأل نفسنا دلوقتي ألا صحيح .... هو ليه مينفعش ؟

...........

اشتكيت من تأخير الجوابات ، واستنيت إني ابقى الجزء السهل من الحياة .. -طب وأنا فين الجزء السهل اللي عندي !- فاكس دلوقتي، المهم إني من يوميها بحاول اكتب لك حاجة ينفع تتنشر وكل مرة بقول مش هنشر الكلام ده.. مش حلو إنك تنشر كلام لحد هيقراه.. مش عاوزاك تقراه ومش عارفة أكتبه عشان فيه ناس كتير هتقراه ..يمكن لو كنت جبت نوتة جديدة هاخد راحتي أكتر في المراسيل اللي مش هتشوفها..
مش هتفهم اللي اقصده دلوقتي ويمكن متفهموش أبداً..متزعلش.
نرجع لنقطة جديدة..أنا مش إيموشنال حالياً، ومع ذلك ورغم ذلك بقول نفس الكلام اللي كنت بقوله من يومين..تقريبا أنا عالقة كالعادة في دايرة العجز التعبيري والعقلي .. فمش عارفة

هتسألني دلوقتي ليه مش بتهربي من دايرة العجز ، وهحاول اوصفلك بس مش هعرف برضه، هي حاجة كده شبه إنك ماسك في إيدك بالونات..بالونات ملونة ألوان كتير ، قَدَرها الطبيعي إنها تطير لفوق وترفعك معاها ، بس في الواقع أنا حاسة إني بجرجر ورايا كور .. كور ملونة شبه البلالين ، بس تقيلة..بتشدني لتحت اوي ومش عارفة أسيبها..ساعات بتبقى خفيفة وساعات بتوصلني لدرجة من التفكير باعثة على الأرق والجنون.. مش فاهمة حقيقي اللي بيحصل ، ديه هلاوس وتهيؤات من قلة النوم..

كنت عاوزة اكتب بوست اقول فيه اني عاوزة اكتب بوست مع اني كتبت بوستات كتير ف الدرافتس ومليش مزاج أنشُر.

يمكن محتاجة أتفرج على جرايز اناتومي..وأنام ..وآكل كم الشوكولاته الرهيب اللي صرفت عليه ثروة مالية ..وأقعد لوحدي شوية..يمكن أفهم اللي بيحصل!! يمكن أقدر أصلح سينسور الاحساس عندي واتعلم ازاي اركب سويتش صح..