4.8.12

واو


أنا..أنت

بدون الـ "واو" اللعينة التي طالما فصلت بين اسمينا.

.

.

.

ملاحظة: يمكنك استخدام تلك "الواو" بين اسمك وبقية الضمائر..

هناك 6 تعليقات:

faroukfahmy58 يقول...

انا انت وانت انا ملنيش غنى عن بعضنا ونعيم الحب هنا انا انت وانت انا
مقطع من اغنية الرائعة هدى سلطان من الحان عبد العزيز محمود وبدون واو بين انا انت

فتاة من عالم آخر يقول...

جميلة أوى كلماتك وبصراحة سنة التملك اللى فيها دى حلوة أوى
*أنا نفسى أفتكر اسم الفيلم بتاع الصورة دى

دعاء العطار يقول...

وليه يبقى أنت
ليه مايبقاش هو الأنا :)

مش عايزين اي واو حشرية لو سمحتي الواو دي فعلا حاجة رخمة اوي ياشيخه وياداخل بين الانا والانت

جميلة اوي يارودي :)

لـــولا وزهـــراء يقول...

رائعة فكرتني بعمل صوتي اسمه انا انت


لولا

عباس ابن فرناس يقول...

ازيك يارضوى
عاملة ايه يافنانه
على فكره عجبنى جدا البوست اللى فات(صلاة الاطفال)وعندى فيه كلام كتير
وحشانى كتباتك
علشان كده انتى من اول الناس اللى حبيت ابص عليهم اول ما رجعت
كل سنه ونتى طيبة
ورمضان كريم

غير معرف يقول...

مش عارف هتعرفينى بقى و لا لأ

لو عرفتينى خلينى فى سرك (:

أنا بقى مؤمن بالسعادة جدا جدا جدا

اه صحيح دة تعليق على البوست الجديد مش دة

((:

مؤمن بالسعادة بالرغم من كم الحزن غير المحدود فى اللى بكتبه

(:

هنشوفك فى يوم ابو الريش

علشان ليكى شيكولاته عندى

(((:

تصبحى على سعادة