21.8.11



احتضنت ما بقي من أحلامي وأغمضت عيني

لم أغفُ ،لكنني تظاهرت بالنوم..

....


19-07-2011

هناك 9 تعليقات:

Nesreen يقول...

السلام عليكم

الاول بجد احب اقولك ده اول مره اجي هنا

عجبتني طريقه كتابتك

وفكرتني بنفسي من فتره كانت مش بعيده قوووي


لغايه محصل شئ خلاني مكتبش الحجات اللي جوايا بالطريقه ده تاني

يمكن حسيت انه محدش يستاهل اني اقوله اني سعات بتالم وسعات بحلم وبشتاق

ويمكن عشان الشماته اللي حستها من بعضهم

المهم مش هطول عليك انا عايزه اقولك يابختك انك لسه قادره تقولي اللي جواكي بطريقتك البسيطه ده

ويارتني اقدر ارجع تاني كدا زيك


ثانيا بقي

البوست ده لمسني قووووي

لاني في كل لحظه بعيشها في يومي حاليا بحس اني بضم علي نفسي اللي فاضل ليا من احلام

واعمل نفسي نايمه عشان محدش يخرجني من اللي انا فيه


انا اسفه علي الاطاله

وياريت تتقبلي مروري الاول

وتحياتي لك ولاحساسك ولطريتقك البسيطه الجميله

:)

paix يقول...

انا بدي حدا يحتضني انا واحلامي ويحاول معايه نحققها وبدي بس اغفى كمان احلم فيه

sara adel draz يقول...

ااااااااه
يا رضوى

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

Nesreen

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

بداية..انا مبسوطة انك جيتي
وعاوزة اقولك حاجة واحدة بس
انتي بتكتبي ليكي مش لأي انسان ف الكون
عبري بشكل مباشر او غير مباشر بس الجريمة القصوى انك تسكتي وعندك مليون كلمة بيتخبطوا جواكي

أنا شفت البلوج الأولاني بتاعك..وفعلا كنتي بتكتبي بأسلوب بسيط

ساعات بيبقى الكلام القليل اكثر تعبيرا من اي حاجة

ومأطلتيش ولا حاجة البيت بيتك..ومرورك يشرفني

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

Paix

مش انتِ بس اللي نفسك ف كده
That makes us two ;)

منورة

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

سارة

:)
ااااااااه اوي اوي اوي

دعاء العطار يقول...

حتى لما بتكتبى كلمتين بس يارودى

الكلمتين بيكون لهم طعم تانى

عميقه اوووووووى

(: (:

NaDa يقول...

:))

بسيطة ، عميقة
جميلة :) .

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

دعاء العطار
ندى

ميرسي يا بنوتات ربنا يخليكوا ليا