27.4.11

افتقد حنانك




لأن حنان الآخرين أمامَ حنانِك

يبدو مبتذلاً..

سخيفاً..

بارداً..

قاسياً..

يكاد يتحطمُ قلبِي

وأكادُ أبكِي

لأن حنانهم يُذَّكرُنِي

بمرارةِ حنينِي

إليك.

.......

فتحت الكومينتس للجميع
لمزيد م المعلومات
اقروا البتاعة اللي ع اليمين فوق ديه
:)

هناك 13 تعليقًا:

دعاء العطار يقول...

مبرووووووك يارودى ع فتح التعليقات

وحشنى انى اعلق عندك فى البلوج

عارفه .. فيه ناس فى حياتنا حنانها لوحده بيخلينا مش محتاجين حنان حد تانى

ولما بيختفوا من حياتنا .. مهما لقينا حنان فى قلوب ناس تانيه برضه بيبقى زيرووووووو من غير حنانهم

ربنا يريح قلبك ويسعدك يارب يارودى

(:

mena يقول...

مبروووووووووووووك

ده انا كنت هتشل كل مرة ادخل لسانى يفضل يكالنى عشان مردتش

وحشتينى مووووووووووووووت

التوبيك تحفه

بصي بقى اقرأ البوست ده يالى بسرعه حالا
http://a7iab7obk.blogspot.com/2011/04/blog-post_24.html?showComment=1303628798356#c9007025917306298626

WINNER يقول...



Like

يا رضوى ضيفي الأوبشن بتاع لايك. هيبقى أسهل لو حاجة عجبتني و مفيش تعليق معين أكتبه.

Baskouta يقول...

ينفع بس اقولك
ان البوست ده واللي قبله لمسوني جدااااااا
لمسوني لدرجة مش لاقية كلام مع انى عندي كتتتتتتتتتتتتييييييييييييييييير اوي يتقال
ينفع اقولك
انك اتكلمتيني
:)

ايثار يقول...

انتي عارفة إن ده كان نفس احساسي اليومين اللي فاتو
كانك بتقري فكراري بالظبط
بس أنا مش هعرف أعبر كدة أبدًا

جميلة يا رودي دايمًا:)

.........
Au revoir

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

دودو

الله يبارك فيكي يا قمري

بالظبط هما الناس دول اللي بيكفونا بوجودهم بس

ربنا يخليكي

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

منة

الله يبارك فيكي

معلش كنت مشغولة اوي
ولسه مشغولة برضه
بس يعني اهو تغيير

حاضر هشوف اهو

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

وينر

انا مكنتش عارفة اضيفها لان متصفحي اوبرا
بس دخلت بالاكسبلورر وحطيتهولك

:)

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

بسكوتة

وديه حاجة تشرفني جدا
الحمد لله :)

ميرسي يا بسكوتة بالشوكولاته برضه
منوراني

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

ايثار

انتي اللي شجعتيني ع فتح التعليقات
اشكرك اولا
:)

ثانيا الحمد لله انه عجبك

عباس ابن فرناس يقول...

ازيك يا رضوى وحشانى جدا

افتقد كتا باتك

عباس ابن فرناس يقول...

ازيك يا رضوى وحشانى جدا

افتقد كتا باتك

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

عباس بن فرناس

شكرا ليك جدا
وانا كمان وحشني كتاباتكوا وبعتذر عن عدم المتابعة