9.4.11

I'm a superwoman



انا سوبر وومن النهارده كل حاجة بتدل على كده

شعري وهوا منعكش باناقة غير عادية..

مناخيري الأحمرة..

عينيا اللي بتحرقني وبتدمع من وقت للتاني..

واخيرا الروب الرمادي حبيبي والنضارة الشفافة ..


بحاول انسى ان ده بداية شهر 4

واني هعمل طقوس نسيانيه عظمى اخر الشهر

قرأت حاجات كئيبة بس مدخلتش في المود المكتئب

نفسي اصحى الساعة 6 اطير طيارة

نفسي آكل غزل البنات اللي على شاليمو ده


نزلت النهارده بعد الدرس اشتريت كراسات

كنت حاسة بطاقة متفائلة جدا

رحت الفجالة مع اني مش بعرف اجيب منها حاجة

بس مكنتش هلاقي اللي عاوزاه غير هناك

دخلت محل وسألت البياع

هوا انا ممكن اطلب حاجة من غير ما تتريق بجد بجد؟

الراجل اتصدم وافتكرني رايحة اشتري دراجز تقريباً

قلتله انا عاوزة كشاكيل سلك عليها ميكي ماوس..

الراجل ضحك برضه..يعني انا نبهته وضحك برضه

مفيش فايدة ف الشعب المصري :)

وانا راجعة افتكرت مقولة قرأتها قريب

الناس لا يشترون لأسباب منطقية

بل يشترون لأسباب نفسية..

عموما انا الحمد لله مبسوطة وهادية وحاسة اني تمام غالبا بتصرف بشكل لا إرادي وهستيري

وبعترف بس نفسي الشهر ده لازم يعدي باقل خساير..

انا عارفة اني لازم هكتئب والثقة ديه لاسباب خاصة

بس هحاول اخليه اكتئاب محفز لذيذ..

هبقى تمام ان شاء الله


ملحوظة: البرد فعليا سببلي احلام وهلاوس غريبة

وبطل الهلاوس اكيد اكيد..حازم :)