3.3.11

هطير بقى أنا قولت اهو :(


اليوم كان حلو.. اليوم لسه حلو..وبكرة هيبقى حلو
(بقنعني برغم ان عندي بوادر اكتئاب خانق)

دماغي مصدعة اوي واعصابي مشدودة
عاوزة اقوم آخد شاور متلج في عز السقعة

لأ لأ لأ

أنا عاوزة أطير زي الفراشات اللي منى قالت عليهم هنا

مش هعرف أطير دلوقتي..لسه روحي مش شفافة
لسه صعبة عليا شوية صغيرين..

محدش يقولي مش هتعرفي تطيري
أصل الفراشات مش أقل مني في حاجة..
متكسروش مجاديفي ..خلاص اتفقنا؟

قررت اني رايحة ان شاء الله لقاء المدونين الجاي
عندي درس يوميها الصبح
بس هضغط على نفسي واحاول آخده في يوم تاني

وبكتب عشان حتى لو الاكتئاب زاد متراجعش ف القرار ده
عندي ايحاء اني اول ما اقرب من اللقاء هلف وارجع تاني
(مجنونة واعملها)

للي ميعرفش اللقاء عند مركز التبرع بالدم اللي في الدقي
ومحدش يسألني فين بالظبط عشان انا نفسي معرفش
يللا احسن عشان اتوه بقالي كتير معملتهاش

..
مش قادرة ارد على كومينتس البوست اللي فات
وطبعا شكرا للردود كلها :)