24.9.10

تنويه: الشوكة الناعمة


مش عارفة اكتب ايه..تقريبا اتصدمت جامد ونسيت كنت هكتب ايه

مدونة الشوكة الناعمة..تمت ازالتها

لأسباب غامضة ..بس اكيد ليها عذرها وأسبابها

المفروض اني انوه 

ان المدونة اتقفلت واي حد هيستخدمها

أو هيرجعها من تاني مش هتكون صاحبتها

...



وده اثبت اني محتاجة اعتذر جدا ليكي عشان مكنتش هنا الفترة ديه

لأنك بجد مهمة بالنسبالي اوي...

ربنا يفك كربك يارب


هناك 12 تعليقًا:

richardCatheart يقول...

ماتقليش يارودى هى كويسه وفتره بس كده
مشكلتها تتحل على خير وهاترجعلنا بالف سلامه ماتقلقيش بس

mena يقول...

انا معرفهاش بس بجد ربنا معاها ويفك

كربها وانشالله هترجع واحسن من الاول

وبكتساح متقلقيش يا رودى ربنا يطمن

قلبك الحنين ده انتى بجد بنوتة رقيقه

اوى وزوق وربنا يوفقك.......منه

ranim يقول...

ان شاء الله يا رضوتي الجميلة انتي ترجع بالسلامة وتفتح مدونتها تاني وان شاء الله تكون كويسة

تحياتي يا قمري

غير معرف يقول...

ازيك دلوقتى

هـــرشــــه دمــااااااااغ "3mr wa2el " يقول...

انا برشحك لمسؤل اعلام بلوجر عن المدونات الى مش بتشتغل زي لجنه القيم في مجلس الشعب ههههههههه

هـــرشــــه دمــااااااااغ "3mr wa2el " يقول...

انا برشحك لمسؤل اعلام بلوجر عن المدونات الى مش بتشتغل زي لجنه القيم في مجلس الشعب ههههههههه

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

ريتشاردية

يارب يا مارو..المهم انها تكون بخير وبس

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

منة..

بتفكريني باسم واحدة كده :) من الماضي اوي

ربنا يخليكي بس احنا هنا بيتهيألي اسرة واحدة وانا لو كان حصلي كده هيا كمان كانت هتهتم..فبالتالي اقل حاجة اعملها اني اهتم بجد

منوراني

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

روني..

ان شاء الله يا قمري...لسه كنت بفكر اتصل بيكي عشان نخرج بس انتي اللي هتخرجيني عندكوا المرة ديه :)

هظبط ظروف الدروس والامتحانات وهكلمك ع طوووول عشان نفسي اشوفك تاني

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

غير معرف

!!!!!!

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

عمرو وائل

ههههههههههه ايه ده هوا انا نحس للدرجادي..طب انا فيا أمل حبة عن لجنة القيم..متحبطنيش بقى ياعمنا

منور على طول

جايدا العزيزي يقول...

على فكرة يا قمر

انا دخلتلها كتير

ورديت كتير

بس للاسف ما زارتنيش ولا مرة

وكمان اسباب قفل المدونه

اكيد اختيارها

انا كتير بغيب بس غصب عنى

وبرجع ملهوفه لاصحابى ومدونتى


ربنا يطمنا عليها


وزعلانه اوووووووى منك


كده المدارس يارضوى تبعدك عنى

وحشانى ياقلبى


تحياتى